Cinque Terre from the sea

Guided tour in “tour of the Cinque Terre” from the sea .. to discover sunny beaches, sea caves and natural pools surrounded by the soft hills that descend to the sea.

What is waiting for you? swimming, snorkelling, music and lots of relaxation ..

Tour information

5/5

Period: from March to May, October.

  • Departure from Manarola View of the entire Cinqueterre bay from the sea
  • View of the five villages from the sea

Period: from June to September.

  • Departure from Manarola
  • View of the entire Cinqueterre bay from the sea
  • View of the five villages from the sea
  • A stop for swimming and snorkelling in places accessible only by sea on private boats
  • View of the Via Dell’Amore from the sea
  • Arrival in Manarola
Important

During the months of March, April, May and October, the water may be too cold to swim, so a stop in Monterosso is planned instead of a dedicated swimming stop. You can decide to swim anyway while other guests are visiting the village. You can swim and snorkel in a place accessible only from the sea on private boats.

Price: € 60 per person

Time: 2 hours and 30 minutes approx.

Free drinks on board

Book or information for "Cinque Terre from the sea"

.. read comments about tours

".. la vera bellezza di questi posti la si può ammirare solo dal mare e questa gita è l'ideale in quanto ti permette di cogliere dettagli altrimenti non visitabili. Daniele è innamorato della sua fantastica terra e riesce a trasmettere tale amore anche ai suoi ospiti. molto bravo e simpatico nella descrizione di cenni storici, leggende e tradizioni legate al posto. non vedo l'ora di ritornare e provare anche il tour al tramonto.."
".. Poche ore di tour per evadere dai pensieri e capaci di regalarti emozioni indelebili... della toscana siamo i primi ad aver fatto questo tour, dell'Italia i quarti... abbiamo dei posti che vengono a visitarli da tutto il mondo e noi che li abbiamo cosi vicini a volte non gli diamo giusto valore che meritano! Viva l'Italia delle cose belle e dell'amore. .."
".. Il tour dura circa tre ore ma vorresti non finisse mai. Il capitano, Daniele, è davvero simpatico, sa metterti a tuo agio ed è davvero competente. Oltre a farti ammirare le meraviglie naturali delle cinque terre dal mare, ti fornisce spiegazioni e notizie storiche sul luogo. Musica di sottofondo, bibite offerte, gentilezza è una splendida barca in stile ligure completano il tour. Davvero impagabile. E poi se il tempo lo permette Daniele ti fa fare il bagno in alcune delle calette più suggestive delle cinque terre. Da provare! Lo consiglio! .."